DigiState

  • Van feestelijke lancering naar geïrriteerde installering; hosting zou juist de kers op de taart moeten zijn!

Je kent het wel… Lever je net een mooie nieuwe website op, krijgt jouw klant de e-mail niet geïnstalleerd. Je bent niet de enige; menig developer loopt hier tegenaan. De klant moet de e-mail instellen op zijn mobiel of laptop en krijgt het niet voor elkaar. Met directe irritatie als gevolg.

Ook al is het vaak geen technisch probleem… De klant wil gewoon dat het werkt. Hosting is jouw probleem niet. Maar goed, dat weet de klant niet en je wilt hem toch snel op weg helpen. Dus voor je het weet neem je je klant bij de hand bij het proces van installeren. Maar daarmee doe jij het werk van een ander. De hostingpartij vangt de centen en jij krijgt de vragen. Voelt niet helemaal eerlijk, toch?

Voor je het weet gaat alle aandacht van een feestelijke lancering naar een geïrriteerde installering. Het enthousiasme van jouw klant over de nieuwe site wordt al snel overschaduwd door het gedoe rondom die mail, vooral als de hostingpartij slechte service levert of niet goed bereikbaar is.

Bij DigiState dachten we: dat kan anders! Stel dat je met een partij samen kunt werken die wel degelijk waardeert dat jij dit doet. Wat als die partij ook altijd persoonlijk te bereiken is en direct met jouw klant het probleem oplost. Kijk… Dan wordt de hosting opeens de kers op de taart. Dan is die klant niet alleen enthousiast over de nieuwe site maar ook over de professionele en klantgerichte service eromheen.

Daarbij gaan wij verder dan andere standaard hostingpartijen. Breng jij je klanten bij ons onder? Dan belonen wij jou daar uiteraard voor! Loopt jouw klant tegen een probleem aan met zijn mail, SSL-certificaat of de website snelheid? Wij gaan samen met de klant stap voor stap door bijvoorbeeld die installatie. Ook als het geen technisch probleem is. Zo kun jij je weer richten op dat waar jij goed in bent: geweldige websites maken.

Nieuwsgierig geworden? Bekijk hier hoe wij onze relatie met developers vormgeven.

 
Deel dit :

Andere onderwerpen

Klant vertelt

DigiState kent mijn bedrijf en weet welke IT-oplossingen daarbij passen. Voor DigiState ben ik geen ticket, maar een samenwerkingspartner. Dat is een wereld van verschil. Sinds DigiState op die manier mijn IT regelt, heb ik meer vertrouwen en rust in mijn onderneming.

Tijd voor een kop koffie?

Wij helpen graag om jouw ICT beleid en ambities voor de komende jaren uit te stippelen.

Neem geheel vrijblijvend contact op en stel gerust al je vragen.

Koffie doen?

Andere posts
#

Waarom datasoevereiniteit steeds urgenter wordt

18 April 2025
De afgelopen weken komt het onderwerp bijna wekelijks in het nieuws: datasoevereiniteit. De vraag waar je data staat en wie toegang toe heeft, speelt steeds vaker.
Lees verder
#

Je bedrijf gehackt, wat nu?

14 March 2025
Cyberaanvallen komen steeds vaker voor. Maar wat als jouw bedrijf ineens slachtoffer wordt? Paniek is een slechte raadgever, dus een duidelijk actieplan is essentieel.
Lees verder
#

Wat betekent de NIS2 voor jouw bedrijf?

28 November 2024
Vanaf het derde kwartaal van 2025 geldt de NIS2-wet in Nederland. Deze Europese richtlijn eist strengere beveiliging van IT-systemen. Weet jij al hoe jouw beveiliging ervoor staat?
Lees verder